Wycieczki

SPEŁNIONY SEN O WARSZAWIE

Uczniowie klas 3a i 3f wraz opiekunami I. Kędzior, W. Pietrzak Tyczką i Radosławem Maciaszczykiem rozpoczęli 20 czerwca 2022r. dwudniową przygodę w Warszawie. Turek żegnał nas deszczem, a Warszawa przywitała słonecznie.

Rozpoczęliśmy oglądaniem startujących i lądujących samolotów z tarasu widokowego lotniska im. Chopina. Wszyscy pragnęli zwiedzić Stadion Narodowy. W upale przeszliśmy pod stadion, ale Roberta Lewandowskiego nie zastaliśmy. Wielkim przeżyciem była podróż metrem do Centrum. Bilety zostawiliśmy na pamiątkę. Pani Natalia  - przewodnik po Warszawie – z 30 piętra Pałacu Kultury i Sztuki omówiła z nami najciekawsze budowle stolicy. Stąd udaliśmy się do Łazienek. I tutaj niespodzianka: co najmniej oberwanie chmury i burza. „Nic to…” daliśmy radę i w dobrych humorach udało nam się obejrzeć fragmenty parku oraz pałac na wodzie. Wieczorem w hotelu w Boniach mieliśmy dwie godziny cudownej zabawy przed ciszą nocną. Ach ta noc poza domem!

Drugi dzień spędziliśmy w słońcu i deszczu. Ogromne wrażenie zrobiły ogrody na dachach biblioteki. Pamiątkowe zdjęcia i … na wystawę „Kosmos Discovery”. Oprócz informacji o lotach i załogach pojazdów kosmicznych mieliśmy chwilę mocnych wrażeń w 3D: Lot rakiety w kosmos lub „Rollecoster w kosmosie” oraz wyścigi w kosmosie na motocyklach z zawrotną prędkością. Zapomnieliśmy powiedzieć, że oprócz obiadu w restauracji „Literatka” dwukrotnie byliśmy w Macdonaldzie. Żegnaj trzecia klaso!!!